Hallo!

Ik ben Amanda, de conversie optimalisatie specialist.

Over Mij & Mijn Werk

Ik zet een bedrijf graag op z’n kop om het maximale eruit te halen. Eerlijkheid, durf te doen en anders dan anders verrijken mijn sterke communicatieve persoonlijkheid en doe-mentaliteit. Ik ben een voorstander van een sterke en passende optimalisatiecultuur waar data-gedrevenheid en testen voorop staat. Zo maak ik mij sterk voor een blijvende verbetering in conversies.

Optimalisatie

(Mobiele) Websites steeds weer verder verbeteren is wat ik doe en waar ik passie voor heb. Ik wil resultaat.

Webanalyse

Er is zoveel data. De vraag is echter hoe we deze data in moeten zetten om het bruikbaar te maken.

Usability

Data geeft je geen antwoord op de waarom-vraag. Daar heb je toch echt kwalitatief onderzoek voor nodig.

Psychologie

Leer het brein kennen en je weet hoe mensen beslissingen maken en overtuigd kunnen worden.

Over mij

Vol passie & gedrevenheid

Communicatief sterk, data-gedreven, verstand van consumentengedrag met een  sterke doe-mentaliteit is mijn toegevoegde waarde.

 

 

Wordcloud6

Feedback tooling0

Usability tooling / Hotjar0

Google Analytics0

A/B-testing tools0

Google Tag Manager0

Persuasion technieken0

Adobe Analytics0

Form optimizing0

E-commerce0

Lead generation0

Werkervaring

BALR. | 2016

Ik ben verantwoordelijk voor de analyses en conversie optimalisatie (A/B-testen, usability-onderzoek) bij deze internationale webshop. Tevens help ik hen door een redesign heen.

OHRA | 2016 (6mnd)
Als interim webanalist zorg ik voor de dagelijkse website & app analyses en rapportages. Ik ben verantwoordelijk voor het nieuwe webanalytics en TMS traject wat onderdeel is van een groot big data project.  
Zwitserleven | 2016 (2mnd)

Met behulp van website analyses en marktonderzoek heb ik een plan gemaakt om een nieuw product beter op de kaart te zetten met conversie verhoging als doelstelling.

Reggefiber | 2015 (8mnd)

Ik heb een passende optimalisatiestrategie van A tot Z bij Reggefiber neergezet. Dagelijkse sturing, begeleiding en monitoring op conversies en het implementeren van verbetering met het scrumteam. 

Online Dialogue | 2015 

Analytics & Optimization Expert voor klanten als Hotel Specials, Kwantum en T-Mobile. D.m.v. een gedegen optimalisatiestrategie halen we het maximale uit online rendement. Veel ervaring opgedaan met A/B-testen en resultaten analyseren.

Webanalisten | 2015 – nu

In mijn vrije tijd ben ik altijd al bezig met mijn passie voor online optimalisatie. Het bezoeken van events en meetups, sparren met andere specialisten en het schrijven van artikelen. Nu ook als community manager van Webanalisten.nl

Liander | 2014 (6mnd)

Interim project op het gebied van kanaal-optimalisatie waar ik verantwoordelijk was voor de online statistieken uit Adobe Sitecatalyst. Het doel: functioneel omni-channel dashboard.

Zelfstandig | 2013 – heden

In 2013 heb ik de stap naar zelfstandig optimalisatie specialist gemaakt. Ik help zowel het MKB als de grote bedrijven, waar ik vaak interim voor werk, met hun optimalisatiestrategie. 

KG Bureau | 2012 – 2013

Begonnen als AdWords campagnemanager maar geëindigd als conversie optimalisatie specialist. Veel ervaring opgedaan met MKB en Google Analytics.


71
Blogs geschreven
14
Certificaten behaald
2
Cursussen gemaakt
64
Projecten afgerond

Drop a line

Contact opnemen mag altijd. Mail naar amanda[@]conversieoptimalisatiespecialist.nl of gebruik het formulier.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Telefoonnummer

Je bericht

Hallo

Let’s Collaborate!

Ik ben in te huren als consultant, interimmer en projectmedewerker op het gebied van conversie optimalisatie. Van adviserende rol tot aan begeleiding en uitvoering. 

Neem gerust contact met mij op om mogelijkheden, interessante samenwerkingen of nieuwe inzichten te bespreken. Je kunt altijd veel van elkaar leren en dat is voor mij erg belangrijk.