Pas op met het geven van spontane upgrades en cadeaus! Dit kan heel verkeerd uitpakken

Pas op met het geven van spontane upgrades en cadeaus! Dit kan heel verkeerd uitpakken

Geef jij een van je klanten weleens een voorkeursbehandeling? Een luxere huurauto of wat extra kortingsbonnen? Vast wel, want iedereen wil blije klanten. Blije klanten voelen zich goed en blijven langer in je bedrijf, komen nog een keer terug en doen een goed woordje over je bij vrienden en familie. Dat dacht je misschien. Het ligt er maar aan hoe je het aanpakt, want het kan ook helemaal verkeerd lopen en resulteren in vluchtende en niet-terugkerende klanten. Wat is de verkeerde en wat is de goede aanpak?

 

Op 1 oktober 2013 verschenen als gastblog op www.maudebbekink.nl. Lees hier mijn complete artikel over gratis cadeaus weggeven

 

Amanda van der Linden About the author

Ik ben Amanda, conversie optimalisatie specialist met een passie voor consumentengedrag, data, usability en A/B-testen | Samenwonend | Dierenliefhebber | Twee katten: Bruce en Rooney | Beetje Nerd | Games- en tv-serie-fanaat | Liefhebber van lekker eten, wijn en rosébier | Cambodja | Zuid-Afrika | Italië

No Comments

Leave a Comment: