Met één simpel woord voorkom je ‘complainvertising’ en andere wraakacties van je klanten

Met één simpel woord voorkom je ‘complainvertising’ en andere wraakacties van je klanten

Tijdens het Neuromarketing World Forum 2013 liet Roger Dooley zijn licht er al op schijnen. Een aantal dagen geleden hebben we de consequenties ervan kunnen zien. Wij mensen nemen wraak op diegenen die ons onrecht hebben aangedaan. Tegenwoordig zijn deze wraakacties vaak online en daardoor zeer schadelijk voor bedrijven en organisaties. Implementeer één simpel woord in je onlinemarketingstrategie en je kunt het voorkomen.

 

complainvertising

Op 11 september 2013 verschenen als gastblog op www.maudebbekink.nl. Lees snel het complete artikel over complainvertising.

Amanda van der Linden About the author

<p>Ik ben Amanda, conversie optimalisatie specialist met een passie voor consumentengedrag, data, usability en A/B-testen | Samenwonend | Dierenliefhebber | Twee katten: Bruce en Rooney | Beetje Nerd | Games- en tv-serie-fanaat | Liefhebber van lekker eten, wijn en rosébier | Cambodja | Zuid-Afrika | Italië</p>

No Comments

Leave a Comment: