Met één simpel woord voorkom je ‘complainvertising’ en andere wraakacties van je klanten

Tijdens het Neuromarketing World Forum 2013 liet Roger Dooley zijn licht er al op schijnen. Een aantal dagen geleden hebben we de consequenties ervan kunnen zien. Wij mensen nemen wraak op diegenen die ons onrecht hebben aangedaan. Tegenwoordig zijn deze wraakacties vaak online en daardoor zeer schadelijk voor bedrijven en organisaties. Implementeer één simpel woord in je onlinemarketingstrategie en je kunt het voorkomen.

 

complainvertising

Op 11 september 2013 verschenen als gastblog op www.maudebbekink.nl. Lees snel het complete artikel over complainvertising.

Plaats een reactie



Maak een Unconference mee

✔ Sparren over online marketing
✔ Geen presentaties
✔ Enkel en alleen conversaties
✔ Jij bepaalt het programma
✔ Erg leuk en leerzaam

[button color="" background="#006cd1" size="large" src="http://www.meetup.com/Online-Marketing-Unconference/"]Join the group[/button]

Neem contact met me op

[contact-form-7 id="1328" title="Contactformulier Samenwerken"]

Maak een Unconference mee

✔ Sparren over online marketing
✔ Voor en door online marketeers
✔ Geen presentaties
✔ Enkel en alleen conversaties
✔ Jij bepaalt het programma
✔ Erg leuk en leerzaam

[button color="" background="#006cd1" size="large" src="http://www.meetup.com/Online-Marketing-Unconference/"]Join the group[/button]

GESCHREVEN DOOR AMANDA

Hoi, ik ben Amanda. Ik ben conversie optimalisatie specialist bij Univé met een passie voor de klant, consumentengedrag, data en onderzoek. Tevens ben ik co-organizer van MeasureCamp Amsterdam.

Copyright 2013 - 2020 © | Amanda van der Linden | All Rights Reserved