Pas op met het geven van spontane upgrades en cadeaus! Dit kan heel verkeerd uitpakken

Geef jij een van je klanten weleens een voorkeursbehandeling? Een luxere huurauto of wat extra kortingsbonnen? Vast wel, want iedereen wil blije klanten. Blije klanten voelen zich goed en blijven langer in je bedrijf, komen nog een keer terug en doen een goed woordje over je bij vrienden en familie. Dat dacht je misschien. Het ligt er maar aan hoe je het aanpakt, want het kan ook helemaal verkeerd lopen en resulteren in vluchtende en niet-terugkerende klanten. Wat is de verkeerde en wat is de goede aanpak?

 

Op 1 oktober 2013 verschenen als gastblog op www.maudebbekink.nl. Lees hier mijn complete artikel over gratis cadeaus weggeven

 

Plaats een reactie



Maak een Unconference mee

✔ Sparren over online marketing
✔ Geen presentaties
✔ Enkel en alleen conversaties
✔ Jij bepaalt het programma
✔ Erg leuk en leerzaam

[button color="" background="#006cd1" size="large" src="http://www.meetup.com/Online-Marketing-Unconference/"]Join the group[/button]

Neem contact met me op

[contact-form-7 id="1328" title="Contactformulier Samenwerken"]

Maak een Unconference mee

✔ Sparren over online marketing
✔ Voor en door online marketeers
✔ Geen presentaties
✔ Enkel en alleen conversaties
✔ Jij bepaalt het programma
✔ Erg leuk en leerzaam

[button color="" background="#006cd1" size="large" src="http://www.meetup.com/Online-Marketing-Unconference/"]Join the group[/button]

GESCHREVEN DOOR AMANDA

Hoi, ik ben Amanda. Ik ben conversie optimalisatie specialist bij Univé met een passie voor de klant, consumentengedrag, data en onderzoek. Tevens ben ik co-organizer van MeasureCamp Amsterdam.

Copyright 2013 - 2020 © | Amanda van der Linden | All Rights Reserved