Pas op met het geven van spontane upgrades en cadeaus! Dit kan heel verkeerd uitpakken

Geef jij een van je klanten weleens een voorkeursbehandeling? Een luxere huurauto of wat extra kortingsbonnen? Vast wel, want iedereen wil blije klanten. Blije klanten voelen zich goed en blijven langer in je bedrijf, komen nog een keer terug en doen een goed woordje over je bij vrienden en familie. Dat dacht je misschien. Het ligt er maar aan hoe je het aanpakt, want het kan ook helemaal verkeerd lopen en resulteren in vluchtende en niet-terugkerende klanten. Wat is de verkeerde en wat is de goede aanpak?

 

Op 1 oktober 2013 verschenen als gastblog op www.maudebbekink.nl. Lees hier mijn complete artikel overĀ gratis cadeaus weggeven

 

Plaats een reactie



OVER AMANDA

Conversie optimalisatie specialist en webanalist met een passie voor consumentengedrag, data en onderzoek. Ik ben zelfstandig professional, interimmer bij verschillende bedrijven en co-organizer van MeasureCamp Amsterdam.

Copyright 2013 - 2019 © | Amanda van der Linden | All Rights Reserved